اجرای طرح فرهنگی ” بوستان سلامت ” در اماکن تفریحی و پارک‌ها

مسئول فرهنگی، اجتماعی سپاه استان سمنان گفت: طرح فرهنگی ” بوستان سلامت ” در اماکن تفریحی و پارک‌های استان سمنان اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مرتضی عبداللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرساله در ایام تابستان طرح فرهنگی و اجتماعی بوستان سلامت باهدف ارتقای نشاط و روحیه شادابی برای عموم مردم اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح نقش مؤثری در ترویج سلامت معنوی افراد ایفا می‌کند خاطرنشان کرد: بوستان سلامت عموماً در مراکز تفریحی ازجمله پارک‌ها و فضای سبز شهری در سراسر استان سمنان اجرایی می‌شود.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان بیان کرد: این طرح برای عموم مردم با تمام سلیقه‌ها و گرایش‌های متعدد اجرایی می‌شود و محدودیتی در مخاطبان آن وجود ندارد.

وی ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را از دیگر رویکردهای سپاه در اجرای طرح بوستان سلامت عنوان کرد و گفت: این طرح در دو صورت اجرا بر روی سن و غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاهی است.

عبداللهی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ازجمله تئاتر، سرود، مسابقات شاد ورزشی و غیره از شاخص‌ترین برنامه‌های این طرح است افزود: در غرفه‌های نمایشگاهی و فروشگاهی این طرح کالاهای داخلی و صنایع‌دستی به فروش می‌رسد.

وی ابراز داشت: در کنار این غرفه‌ها بخش‌هایی برای بازی و سرگرمی کودکان، مشاوره خانواده و مشاوره دینی، نمایشگاه کتاب و فروش محصولات فرهنگی قرار دارد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه این طرح تا پایان تابستان اجرا می‌شود اذعان کرد: عموم مردم می‌توانند برای بهره‌مندی از برنامه‌های شاد و متنوع بوستان سلامت به پارک‌های شاخص شهر سکونت خود مراجعه کنند.