ارائه خدمات وای فای رایگان به مسافران نوروزی در استان سمنان

مرحله اول اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک در استان سمنان ، دهه فجر امسال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، استاندار سمنان در نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان تمهیدات ویژه مسئولان استانی برای تسریع در روند اتصال به شبکه ها و زیرساخت های ایجاد شده را خواستار شد.
محمدرضا خباز از پیگیری های ملی برای رفع موانع برخی دستگاههای اجرایی در خصوص اتصای به این شبکه ها خبر داد و گفت : وظیفه اجرایی دولت در توسعه خدمات الترونیک به مردم جزء قانون برنامه چهارم و پنجم است و مسئولان کشوری نیز باید شرایط ارائه این خدمات در استانها را با برداشت برخی محدودیت ها ایجاد کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان نیز در این نشست از افتتاح چند طرح ویژه همزمان با سفر آقای واعظی خبر داد و گفت : هماهنگی های لازم برای حذف تمام نقاط کور جاده ای و ریلی استان در بخش خدمات دیتا و تلفن همراه در دست اقدام است.
محمد همتیان همچنین طرح ویژه خدمات وای فای به مسافران نوروزی و ارائه اطلاعات گردشگری استان به خطوط تلفن همراه مسافران با همکاری وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات را یاد آور شد و گفت : مقدمات این خدمت جدید در بخش دولت الکترونیک در استان سمنان ایجاد شده است و تیم ویژه ای از وزراتخانه برای بررسی اجرای ان به استان سمنان سفر خواهد کرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان