ارکستر سمفونیک سرودهای انقلاب در سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان از بازخوانی و اجرای سرودهای دوران انقلاب به‌صورت ارکستر سمفونیک خبر داد و گفت: این برنامه با همت حوزه هنری و در ایام ا… دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، داود یاراحمدی در نشست مشترکی با امیر هوشنگ باهنر مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در محل حوزه هنری استان سمنان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری مشترک اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های ملی در طول سال، بهتر است دستگاه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی همکاری و مشارکت داشته باشند تا شاهد برگزاری برنامه‌هایی شاخص در استان فرهنگی سمنان باشیم.

داود یاراحمدی افزود: در سال جاری نیز دهمین جشنواره منطقه‌ای شعر و داستان کوتاه شاهوار، پنجمین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه و جشنواره تجسمی سوره از سوی حوزه هنری استان سمنان در سطح استان برگزار خواهد شد که خواستار همراهی و همکاری دستگاه‌ها در اجرای هر چه بهتر این جشنواره‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: حوزه هنری برگزاری بازخوانی و اجرای سرودهای دوران انقلاب اسلامی به صورت ارکستر سمفونیک در ایام ا… دهه فجر را در برنامه و تقویم کاری خود دارد که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان هم می‌تواند با این نهاد در اجرای این برنامه همکاری و مشارکت داشته باشد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: حوزه هنری استان سمنان آمادگی دارد برخی از برنامه‌های فرهنگی و هنری شهر سمنان در سال آینده را با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان نیز در ادامه گفت: این سازمان از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح شهر سمنان که توسط بخش دولتی یا خصوصی انجام شود حمایت خواهد کرد.

امیر باهنر افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان آماده انعقاد تفاهمنامه همکاری با حوزه هنری استان سمنان برای برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری است .

وی گفت: همچنین برای اجرای تئاتر، برگزاری شب‌های شعر مناسبتی و نشست ماهانه شعر طنز به منظور افزایش نشاط در جامعه نیز آماده حمایت و همکاری با حوزه هنری استان سمنان هستیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان