افتتاح پارک بانوان سمنان در میلاد حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار ایمنا،سید محمد ناظم‌رضوی شهردار سمنان گفت: پارک بانوان سمنان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های بانوان در کشور است که عملیات اجرایی آن این روزها شتاب بیشتری گرفته است و همزمان با میلاد خانم فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه امسال به روی بانوان شهر اخلاق گشوده می‌شود.

ناظم‌رضوی در نشست مشترکی که با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان و مشاور شهردار در امور بانوان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان شهر به مکانی که مختص خودشان باشد و در آن به راحتی به فعالیت‌های ورزشی بپردازند نیاز دارند و ما باید پاسخگوی نیاز آنان که نیمی از شهروندان ما را تشکیل می‌دهند باشیم.

وی افزود: این پارک پنج هکتاری دارای زمین‌های اسکیت، ورزش صبحگاهی، تنیس روی میز، تنیس، مینی گلف، بدمینتون، والیبال، والیبال ساحلی و بسکتبال است و تصمیم داریم با افزایش فضای در نظر گرفته شده برای این پارک بخشی از آن را هم به رشته جذاب و پرهیجان پینت بال یا تیر و کمان اختصاص دهیم.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: برای اتمام این مجموعه بزرگ و سرعت بخشیدن به ساخت آن نیازمند تأمین اعتباراتی هستیم که امیدواریم از سوی استانداری و با حمایت مسئولان شهرستان و استان محقق شود.

ناظم‌رضوی ابراز امیدواری کرد: این پارک همزمان با میلاد خانم فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه امسال به روی بانوان شهر اخلاق گشوده شود.

مهسا شاه‌محمدی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز در این نشست، گفت: با پیگیری‌های و تلاش‌های معاون عمرانی استاندار و شهردار سمنان پروژه پارک بانوان بعد از ۱۱ سال سردرگمی از سر گرفته شد و بالاخره بانوان مرکز استان هم داشتن فضایی اختصاصی را در این شرایط حساس تجربه خواهند کرد.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با خانم ابتکار امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای را برای این پروژه مهم جذب کنیم تا ساخت این پارک تسریع شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان همچنین خواستار ایجاد بازارچه در این پارک شد و گفت: در این بازارچه بانوان استان که مشاغل خانگی دارند می‌توانند به صورت موقت و فصلی اقدام به فروش محصولات خود کرده و در جهت کمک به اقتصاد خانواده خود گام بردارند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان