افتتاح پروژه‌های هفته دولت استان سمنان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور

استاندار سمنان از سفر معاون اول رئیس‌جمهور به این استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، محمدرضا خباز بعدازظهر امروز در نشستی با فرمانداران و بخشداران استان سمنان در هتل دربند مهدی‌شهر اظهار داشت: اسحاق جهانگیری برای افتتاح چند پروژه بزرگ به استان سمنان سفر می‌کند.

کارخانه بزرگ آریاترانسفو که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث‌شده و قرار بود در سفر هیئت دولت به بهره‌برداری برسد؛ به دلیل عدم حضور رئیس‌جمهور یا معاون اول وی برای افتتاح، به بهره‌برداری رسمی نرسیده و احتمال می‌رود این کارخانه که هم‌اکنون در حال تولید است؛ در این سفر جهانگیری افتتاح رسمی شود.

وی با اشاره زمان سفر جهانگیری به استان سمنان تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهور، پنجم شهریور امسال و در هفته دولت به استان سمنان انجام می‌شود.

استاندارسمنان به اینکه پروژه‌های متعددی برای افتتاح در هفته دولت در استان سمنان آماده افتتاح‌شده است عنوان کرد: سلسله جشن‌های «امید» در هفته دولت در همه شهرستان‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

خباز با اشاره به اینکه دولت یازدهم منشأ خدمات مناسبی به مردم استان سمنان بوده است؛ از اعطای تسهیلات رونق تولید به صنایع مشکل‌دار استان سمنان، تکمیل افتتاح تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام، اجرای طرح تحول سلامت در استان سمنان همگام با سراسر کشور و احیای کارخانه‌های مادر غیرفعال مانند کارخانه بزرگ کنتسانتره شاهرود به‌عنوان بخشی از این خدمات یادکرد.

وی با اشاره به اینکه امروز فاصله میان دولت و مردم در سه سال فعالیت دولت یازدهم کاهش‌یافته است از امنیت موجود در استان سمنان به‌عنوان یکی دیگر از خدمات دولت در سه سال فعالیت آن نام برد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه دولت یازدهم کشور را در شرایط بد اقتصادی تحویل گرفت عنوان کرد: امروز تورم کشور از ۴۴ به کمتر از ۱۰ درصد و صادرات نفت به بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است که این مهم نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور ماست.

خباز با طرح این ادعا که امروز دولت و رئیس‌جمهور مورد هجمه‌های غیرمنصفانه به گفته او جریان‌های سیاسی قرارگرفته است؛ دولت یازدهم را مظلوم‌ترین دولت تاریخ بعد از انقلاب اسلامی در ایران نامید و از رسانه‌ها خواست تا عملکرد دولت یازدهم را در فضای مجازی منتشر کند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان