افتتاح ۶۸ پروژه آبرسانی در مناطق محروم استان سمنان

رئیس کارگروه محرومیت‌زدایی ستاد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از افتتاح ۶۸ پروژه آبرسانی در مناطق روستایی و محروم این استان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، سیدجواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر افتتاح این پروژه‌ها همزمان با دهه فجر امسال ۱۳ پروژه آبرسانی جدید نیز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از انقلاب اسلامی به عنوان نظامی در خدمت محرومان نام برد و افزود: از همین رو است که امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب و پیش از صدور فرمان برای حوزه‌های نظامی، اقتصادی و…دستور شکل‌گیری کمیته امداد را صادر می‌کنند و این به معنای این است که این نظام از آغاز در مسیر درستی ریل‌گذاری شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ‌کدام از بخش‌ها و سرفصل‌های کاری کمیته امداد متقاضی پشت نوبتی در استان نداریم ادامه داد: در حال حاضر نه در بخش تحت‌پوشش‌ها و در نه در حوزه‌هایی همچون تامین جهیزیه، وام ضروری، تسهیلات اشتغال، ایتام و..متقاضی پشت نوبتی در استان نداریم.
رضوی با بیان اینکه امروز در دورترین روستاها هم آثار محرومیت‌زدایی نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد دیده می‌شود افزود: دستگاه‌هایی و نهادهای انقلابی همچون کمیته امداد، جهاد، بنیاد مسکن و…در این چهل سال خدمات شایانی به محرومان ارائه دادند.
وی از افتتاح پروژه گازرسانی به روستاییان عباس‌آباد میامی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب خبر داد و اظهار کرد: گازرسانی به پنج روستای جنوبی میامی و اصلاح معابر ۲۸ روستا از دیگر برنامه‌های کارگروه محرومیت‌زدایی ستاد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان است.
رئیس کارگروه محرومیت‌زدایی ستاد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استان از ساخت ده‌ها واحد مسکونی برای روستاییان نیازمند استان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خبر داد و اضافه کرد: به زودی ۴۰ تیم خدمات‌رسانی به بهانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب به روستاهای محروم استان اعزام می‌شود.
وی از افتتاح ۲۰ خانه بهداشت روستایی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همچنین از سوی ورزش و جوانان استان به بهانه سالروز چهل سالگی انقلاب ۴۵ خانه ورزش در روستاهای استان راه‌اندازی می‌شود.
رضوی از واکسیناسیون رایگان دام‌های روستاییان و عشایر به میمنت چهل سالگی انقلاب خبر داد و افزود: علاوه بر این ۱۰ کاروان سلامت به مناطق روستایی استان اعزام می‌شود.