ایران ۱۰ مدال طلا در مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس کسب کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به میزبانی سمنان در مسابقات ووشو جام پارس گفت: گروه‌های ایرانی ۱۰ مدال طلا،۶ نقره و ۲ برنز در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان،فرزاد فتاحی ساعتی پیش در شورای اداری ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: تیم‌های ایرانی و به‌ویژه ووشوکاران استان سمنان در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس خوش درخشیدند و سبب غرورآفرینی بیش‌ازپیش برای ایرانیان شدند.

وی از برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو به میزبانی ارمنستان خبرداد و گفت: تیم ووشو شهرداری دامغان به عنوان تیم ملی ایران و به نمایندگی از ووشوکاران ایرانی به این دوره از مسابقات راه یافت و گزارش‌ها حاکی است تاکنون چهار مدال طلا و پنج نقره به دست آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به زری ساخت‌های استان سمنان افزود: تیم ووشو شهرداری دامغان با کسب یک مدال طلای افتخار و پنج مدال نقره و چهار مدال برنز رتبه چهارم را در جدول این دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: استان سمنان با وجود ظرفیت‌های مطلوبی که برای میزبانی از ورزشکاران خارجی دارد همواره در میزبانی کارنامه درخشانی داشته است.

فتاحی با تأکید بر امنیت ویژه‌ای که در ایران حاکم است خاطرنشان کرد: در هیچ کشوری امنیت مطلوب برای ورزشکاران مهیا نمی‌شود و ایران در این زمینه مورد تأیید سازمان ملل است.

وی با اشاره به کسب مدال طلا مسابقات نوجوانان آسیا از سوی ورزشکاران سمنان بیان کرد: کسب مدال طلای مبینا، شاکری نوجوان سمنانی در این دوره از مسابقات نوجوانان آسیا یکی دیگر از افتخارات استان سمنان در عرصه ورزش بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: یک ورزشکار ناشنوا از استان سمنان برای بازی در تیم ملی تکواندو ناشنوایان انتخاب شد و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ورزش تکواندو استان سمنان رخ داد.

به گزارش تسنیم، مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، حسین گل هاشم رئیس هیئت شطرنج استان سمنان و جمعی از مسئولان هیئت‌های شهرستانی در این جلسه حضور داشتند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان