بارش برف در محورها و گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان سمنان

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی و برف‌گیر اجتناب کنند.

بارش برف در محورها و گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان سمنان گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش برف در بسیاری از محورها و خصوصا گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی این استان خبر داد و گفت: بارش برف در شهرستان‌های مرکزی، شمالی و شرقی این استان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حسن خسروجردی افزود: در حال حاضر محورهای چشمه‌علی- فولامحله، دامغان-دیباج، سمنان-دامغان، سمنان-مهدیشهر، شهمیرزاد-فولادمحله به سمت کیاسر، میامی-عباس آباد، میامی-کالپوش، و…با بارش برف همراه است و بستن زنجیرچرخ در آنها و خصوصا در گرنه‌های برف‌گیری همچون آهوان، فولادمحله، چاشم و…الزامی است.

وی از بارش برف در همه جاده‌های منتهی به شمال در این استان خبر داد و از رانندگان خواست از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی و برف‌گیر اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به حضور پلیس در همه محورها گفت: با وجود بارش‌ها بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش همکاران پلیس راهور و همکاران ما در راهداری همه محورهای این استان باز است و تردد در آنها در حال انجام است.

سرهنگ خسروجردی با بیان اینکه محدودیت تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ۶صبح شنبه ۲۳ بهمن در محور پرتردد تهران-سمنان-مشهد و بالعکس همچنان ادامه دارد گفت: علاوه بر این تردد هر نوع خودرو از محور اولنگ به سمت رامیان و بالعکس همچنان در شهرستان شاهرود ممنوع است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان