بارش های پراکنده پیش بینی هواشناسی برای سمنان

با گذر امواج ضعیف از استان سمنان، امشب وقوع بارش های خفیف و پراکنده در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات شمالی پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : با گذر امواج کم دامنه و ضعیف از استان سمنان، امشب بیستم دی۹۵ وقوع بارش های خفیف و پراکنده در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات شمالی پیش بینی می شود.

وی افزود : آسمان امروز شاهرود کمی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و افزایش ابر، آسمان دامغان کمی ابری، کاهش وزش باد و بارش خفیف و آسمان گرمسار صاف تا قسمتی ابری، غبار آلود و همراه با افزایش باد و ابر بود.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای شهرستان سمنان امروز به ۲ و بیشینه دما به ۱۰ درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای شاهرود به صفر و بیشینه به هفت درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای گرمسار به ۲ و بیشینه به ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای دامغان به صفر و بیشینه به هشت درجه سانتی‌گراد رسید.

وی گفت: امروز وزش باد در بیشترین سرعت به ۲۹ کیلومتر بر ساعت، در شاهرود، دامغان، و در میامی به ۴۳ کیلومتر بر ساعت و در شهمیرزاد و میامی به ۴۷کیلومتر بر ساعت رسید.

حسنی غربا با اشاره به شرایط آب و هوایی استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: وزش باد در بیشترین سرعت در استان سمنان در رضوان به ۳۷ کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کوهان در شهرستان میامی با دمای منفی ۹ درجه سانتی گراد و حسینان دامغان با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان سمنان بودند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان