برنامه های تلویزیونی مرکز سمنان ۲۴ ساعته می شود

همزمان با برگزاری همایش معاونین و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها در سمنان ، پخش برنامه های تلویزیونی مرکز سمنان ۲۴ ساعته می شود.

پخش برنامه های تلویزیونی مرکز سمنان ۲۴ ساعته می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اعلام این خبرگفت : همایش سراسری معاونین و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها با حضور معاون امور استان ها رسانه ملی از بیست و چهارم تا بیست و ششم مرداد ماه در سمنان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری همایش سراسری معاونین و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها را که به صورت کارگاهی و پانل های تخصصی برگزار می شود، آشنایی معاونین و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها با آخرین تکنیک های برنامه سازی دنیا اعلام کرد .

به گفته منتظر حجت، در مدت سه روز برگزاری این همایش ، معرفی ظرفیت های توسعه ای استان سمنان به ویژه در بخش گردشگری هم مد نظر قرار می گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان همچنین از ۲۴ ساعته شدن پخش سیمای مرکز سمنان و بهره برداری از ۴۰ طرح فنی، عمرانی و رسانه ای در این مرکز همزمان با سفر معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به سمنان خبر داد.

محمد منتظر حجت گفت: پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3 ، DVB-T و بازسازی ایستگاه پر قدرت تلویزیونی، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز و راه اندازی سرورها و استوریج های صدا و سیمای مرکز سمنان از مهمترین طرح هایی است که با حضور علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری می رسد.

وی هزینه اجرای این طرح ها را بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: چهل میلیارد و دویست میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و مابقی از محل منابع استانی تامین شده است .

به گفته منتظر حجت با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر افزایش کیفیت تولید و پخش صدا و تصویر ، پوشش دیجیتال برنامه های رادیویی و تلویزیونی در استان سمنان هم افزایش می یابد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان همچنین اعلام کرد: در سفر علی دارابی به سمنان، تولید فیلم داستانی آواز قناری با موضوع اذان آغاز و از ۲۶ اثر تلویزیونی و۲۰ اثر رادیویی، سه اثر خبری و ۹ اثر موسیقی تولید شده در صدا و سیمای مرکز سمنان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است ، دیدار معاون امور استان های رسانه ملی با خانواده شهید عباس دانشگر جوان ترین شهید مدافع حرم استان سمنان و آغاز تصویر برداری مستند زندگی و شهادت این شهید والامقام از دیگر برنامه های سفر علی دارابی در سفر به سمنان اعلام شده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان