برگزاری مسابقات جودوی بانوان نونهال و بزرگ‌سال استان سمنان

رئیس هیأت جودوی استان سمنان از برگزاری مسابقات جودوی نونهالان و بزرگ‌سالان در بخش بانوان استان سمنان در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه خبر داد.

سعید کرکه‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت جودوی استان سمنان اظهار کرد: اسفندماه برنامه‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات استانی جودوی رده سنی پایه پسران چهارم اسفندماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۸۰ جودوکار نونهال تا نوجوان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

رئیس هیأت جودوی استان سمنان از برگزاری مسابقات جودوی نونهالان و بزرگ‌سالان دختر استان سمنان در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه خبر داد و اضافه کرد: تعداد شرکت‌کنندگان دختر در این رقابت‌ها کمتر از آقایان است.

کرکه‌آبادی با تأکید بر اینکه تیم جودوی نونهالان استان سمنان اسفندماه عازم مسابقات کشوری می‌شود، تصریح کرد: این رقابت‌ها ۱۱ و ۱۲ اسفندماه به میزبانی چناران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین تجلیل از قهرمانان کاراته استان سمنان در اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجمع سالانه هیأت جهت بسته‌شدن تقویم سال ۹۷ در اسفندماه برگزار می‌شود.