بهره برداری از VIP بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در شانزدهمین روز از تیر ماه سال ۹۸ اولین بیماران بستری در بخش VIP مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) مرخص شدند.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه، بیان داشت: صبح امروز اولین مادران بستری در بخش VIP مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) ،پس از زایمان در این مرکز به همراه نوزادان خود از بخش VIP این بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خدا را شاکریم که حال عمومی مادران و نوزادان مساعد بوده و همزمان با ترخیص اولین مادر و نوزاد، مادر و نوزاد دیگری هم از این بخش با رضایت کامل این عزیزان با رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات از بخش VIP بیمارستان امیرالمومنین ترخیص شدند.

و ایشان همچنین افزودند: خانواده این نوزادان از زحمات کادر درمانی بخش vip بیمارستان امیرالمومنین نیز قدردانی نموده و از امکانات و تجهیزات درمانی و رفاهی موجود در این بخش ابراز خرسندی نمودند.

گفتنی است: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) با ۱۱۶ تخت مصور، ۱۶ تخت ویژه، ۴ تخت اتاق عمل پیشرفته، ۶ تخت LDR و ۸ تخت VIP و واحدهای تشخیصی و بازتوانی با حضور نیروهای متخصص و فوق تخصص در به حداکثر رساندن کیفیت خدمت رسانی تلاش می نماید.