تخفیف کتابفروشی ها به مناسبت هفته کتاب

به گزارش بولتن نیوز، مدیر فروشگاه انتشارات بدرقه جاویدان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: به منظور تشویق و ترغیب مخاطبان به کتاب و کتابخوانی، از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ آبان همه کتابهای این فروشگاه با تخفیف ۱۵درصد عرضه می شود.

سعید علمی اظهار کرد: کتاب های چاپ انتشارات بدرقه جاویدان با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

این کتابفروشی در خیابان ولیعصر (عج) – نبش خیابان فاطمی واقع شده و کتابهای رمان، عمومی، ادبیات و تاریخ عرضه می کند.

** پیش فروش بن کتاب نمایشگاه های آذرماه آغاز شد
پیش فروش بن کارت الکترونیکی خرید کتاب برای نمایشگاه های کتاب در استان های فارس، بوشهر، سمنان و خراسان شمالی آغاز شد.
براساس گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بازدیدکنندگان از نمایشگاه های کتاب استان کرمان و کرمانشاه می توانند از امروز (۲۲ آبان ماه) با مراجعه به سامانه bon.tibf.ir برای دریافت بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب ثبت نام کنند.
این بن کارت ها با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه و تا سه روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب در استان های مورد نظر از طریق سامانه اعلام شده توزیع می شود. اشخاصی که از این طریق ثبت نام کنند می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در استان مورد نظر با کد پی گیری که سامانه در اختیار آن ها قرار می دهد و با ارائه کارت ملی و مراجعه به بانک شهر مستقر در نمایشگاه بن کارت الکترونیکی خریداری شده خود را دریافت کنند.
این طرح برای سهولت کار و جلوگیری از ازدحام در نمایشگاه های کتاب استانی و برای توزیع هدفمند یارانه خرید کتاب دربین بازدید کنندگان نمایشگاه های کتاب استانی طراحی شده و براساس برنامه ریزی های به عمل آمده یک سوم بن های اختصاصی و حمایتی که به هر استان تعلق می گیرد از این روش دربین بازدید کنندگان نمایشگاه های کتاب استانی توزیع می شود.
نمایشگاه های کتاب در استان فارس از ۴ تا ۹ آذرماه، سمنان ۱۴ تا ۱۹ آذر، بوشهر ۲۴ تا ۲۹ آذر و خراسان شمالی ۲۳ تا ۲۹ آذرماه برگزار می شود.

** تخفیف ۱۵ تا ۳۰درصدی کتاب های نشر فردین
از ۲۲ تا پایان آبان ماه خریداران کتاب‌های نشر فردین (دبستانک) بین ۱۵ تا ۳۰ درصد از تخفیف برخوردار می شوند.
همچنین ارسال کتاب‌ها در این مدت رایگان است.
بسته‌های کتاب‌های نشر فردین شامل دو دسته کتاب‌های پیش از دبستان شامل کتاب‌های آموزشی و شعر و داستان و کتاب‌‌های دبستانی مثل فلسفیدن، سواد خواندن (که بر اساس داستان‌های مولانا، سعدی و کلیله و دمنه نوشته شده است)، یادگیری متقاطع، دبس‌ نامه‌ها، آموزش شطرنج و … است. کتاب‌های دبستانک با هدف لذت بردن از یادگیری تالیف شده‌اند،
همچنین کتاب‌های محیط ‌زیستی، کتاب‌های شاهنامه و سواد تصویر خواندن جانوران از کتاب‌هایی است که برای سنین ۳ تا ۱۳ سال عرضه می‌شوند.
خریداران نشر فردین می‌توانند با مراجعه به سایت dabes.ir برای خرید از بسته‌های باصرفه کتاب که تخفیف دارند استفاده کنند یا با شماره ۸۸۸۰۱۳۷۱ تماس بگیرند.

** هفت درصد تخفیف انتشارات ققنوس
انتشارات ققنوس نیز به مناسبت هفته کتاب، به کتابفروشان ۷درصد تخفیف خرید می دهد.

** برپایی دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنری تا ۲۷ آبان
دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنری (کتاب هنر) که ۲۲ آبان‌ ماه در فرهنگستان‌ هنر به همت خانه‌کتاب، فرهنگستان‌ هنر و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی برگزار شد تا ۲۷ آبان برپاست.
در این نمایشگاه، ۲۶ ناشر تخصصی از جمله موسسه‌ ‌متن، نشر پیکره، کتاب ‌بیهق، کتاب ‌آبان، سمت، انتشارات خانه‌ هنرمندان، افراز، برگ‌ نگار، علمی‌ فرهنگی، هرمس، میردشتی، فخراکیا، روزنه‌کار حضور دارند و بیش از ۴۰ ناشر نیز مهمان نمایشگاه هستند.
در نمایشگاه امسال کتاب‌های مختلف هنری در زمینه‌ها‌ی فیلم، موسیقی، نمایشنامه، تئاتر از ناشران مختلف ارائه و قریب بر هفت‌هزار جلد کتاب در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است که شامل بخش ایرانی و بین‌الملل می‌شوند.
این نمایشگاه تا ۲۷ آبان ماه در فرهنگستان هنر برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف‌های این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان