تشدید نظارت بر شهریه مدارس، دانشگاهها و مهد کودک ها

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید نظارت ها بر شهریه مدارس ، دانشگاه ها و مهدهای کودک در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: به استناد مصوبات ستاد هدفمندسازی یارانه ها و نیز ابلاغ معاون اجرائی رئیس جمهور ، نظارت بر شهریه مدارس ، دانشگاهها و مهد کودک ها در دستورکار سازمان صنعت، معدن وتجارت قرارگرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور رصد ، پایش و نظارت موثر بر اجرای صحیح شهریه های مدارس غیردولتی و رسیدگی به شکوائیه های مردمی ، این سازمان آمادگی لازم را جهت اخذ شکایات وگزارشات مردمی بصورت حضوری ، تلفنی وکتبی خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: هم استانیهای عزیز میتوانند در صورت مواجهه با تخلفاتی از قبیل گرانفروشی ، عدم نصب شهریه ، فروش اجباری خدمات و غیره در سطح مدارس و مراکز آموزشی ، به ادارات و دفاتر نمایندگی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مراجعه و یا با سامانه ارتباطی ستاد خبری این سازمان (۱۲۴ ) تماس حاصل نموده ونسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان