تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بنا به درخواست‌های بسیار از سوی کانون پرورش فکری استان‌ها تا نیمه‌ی اول مهرماه تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: محمدرضا زمردیان رئیس بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بنا به درخواست کانون پرورش فکری در استان‌ها، قصه‌گویان و علاقمندان به قصه‌گویی و هم‌چنین به‌منظور ارج نهادن به درخواست دوست‌داران قصه¬‌گویی و ایجاد فرصت مشارکت بیشتر، مهلت ارسال آثار به بخش قصه‌گویی را تمدید کرد.
وی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان در بخش تخصصی شامل «قصه‌گویی کلاسیک و خلاق»در سه سطح دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و مادربزرگ‌¬ها و پدربزرگ‌¬ها تا ۸ مهر و علاقمندان به شرکت در بخش قصه‌گویی ۹۰ثانیه‌ای و بین‌المللی نیز تا ۱۵ مهر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

جمال در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره¬‌های استانی و منطقه¬‌ای، تأکید کرد: فرصت بیشتری برای تمدید زمان ارسال آثار نیست و از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا نسبت به تولید و ارسال آثار خود در این بازه زمانی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.irاقدام کنند.

گفتنی است؛ بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با استقبال خوبی از سوی قصه‌گویان روبه‌رو شده و تاکنون بیش از چهارهزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد فرهنگی رسیده است.