جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان سمنان برگزار می شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور از ۱۸ الی ۲۴ شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی دامنگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است،گفت : امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست به موفقیت‌های خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی افزود: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم داستانی بلند و کوتاه، فیلم مستند کوتاه و بلند، سینمای تجربی، پویانمایی، گرافیک، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی، هنرهای مفهومی و هنر ویدئویی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به اهمیت این جشنواره در نهادینه سازی فرهنگ حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در قالب این جشنواره می‌توان مفاهیم و مسائل زیست محیطی با استفاده از ابزار سینما و هنر را به جامعه انتقال داد و چالش‌ها و مشکلات را با مردم در میان گذاشت.

دامنگیر در پایان افزود: اعتقاد داریم یکی از پایه‌های اصلی یک جشنواره که می‌خواهد پیام اخلاقی بدهد رسانه‌ها هستند و امید است تا با مشارکت و حمایت بیشتر موجب تحقق اهداف عالی محیط زیست در استان شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان