خارج شدن ۱۵۰تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهر سمنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، سرپرست سازمان تاکسیرانی سمنان گفت: سازمان تاکسیرانی شهر سمنان عزم جدی برای نوسازی ناوگان خود در سال جاری دارد.

مجید کاشی افزود: خوشبختانه در سال گذشته یک جهش خوب و بلند را در نوسازی تاکسی‌های فرسوده داشته‌ایم، به طوری که حجم قابل توجهی از ناوگان تاکسیرانی سمنان نوسازی شده است.

وی اظهار داشت: از فروردین امسال بحث نوسازی تاکسی‌هایی که مدل ساخت آنان از سال ۱۳۸۴ به قبل بوده را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم .

به گفته وی در سال گذشته بیش از ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده را از رده خارج کردیم و به جای آن خودروی صفر کیلومتر سمند و پژو ۴۰۵ تحویل رانندگان شده است.

وی افزود: امسال تمامی تاکسی های پیکان سمنان را از چرخه حمل ونقل عمومی حذف و تردد این نوع تاکسی در شهر سمنان به تاریخ بپیوندد.

کاشی تاکید کرد: این الزام برای همه مالکان تاکسی پیکان وجود دارد که طی ۲ ماه آینده نسبت به نوسازی تاکسی خود اقدام کرده و خودرو جدید خود را تحویل بگیرند.

وی گفت: رانندگان تاکسی‌های پیکان پس از این فرصت زمانی؛ دیگر امکان تردد در شهر سمنان را نخواهند داشت و از طریق دوربین‌های سطح شهر اعمال جریمه خواهند شد.

کاشی ابراز امیدواری کرد در سال ۹۶ یک رکورد بی نظیر را در نوسازی تاکسی‌های شهر سمنان شاهد باشیم و مردم شهر اخلاق از بهترین خدمات که شایسته آن هستند برخوردار شوند .

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان