خرید اینترنتی بلیت از شرکت‌های مسافربری سمنان ۱۵ درصد تخفیف دارد

زین العابدین میرشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هموطنان می توانند بدون مراجعه به محل شرکت مسافربری و پایانه های مسافر با مراجعه به پایگاه اینترنی برای تهیه بلیت اتوبوس safar724.ir به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی شناسایی نیازهای مردم، تامین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایت‌مندی در بین مسافرینی که از حمل و نقل برون شهری استفاده می کنند را از مهمترین وظایف این اداره کل برشمرد و گفت: تهیه بلیت اینترنتی در مدیریت هزینه و وقت شهروندان موثر است.

میرشاهی با بیان این که در سال‌های اخیر خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و با هدف ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش های لازم به رانندگان و مهمان‌داران صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان سمنان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان به افزایش ۱۲ دستگاه اتوبوس ویژه وانجام سرویس های در تا در سواری کرایه بین شهری اشاره کرد وگفت: این اداره کل با تأکید بر فعالیت نمایندگی های مستقر در پایانه های مسافربری شهرستان ها و با نظارت دقیق سعی در ارائه خدمات مفید به مسافرین را داشته است.

با هدف صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافرین برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ در داخل ناوگان مسافربری و شرکتهای حمل و نقل مسافر تابعه، آماده دریافت هرگونه شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مسافرین از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده ای است.

۳۴ شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار قرار داشتن بیش از هزار دستگاه ناوگان جاده ای در امر جابجایی مسافر در استان فعالیت می کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان