راه‌اندازی کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در بیمارستان شفا

دکتر مجید مطلبی، رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان از راه اندازی کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در این مرکز درمانی خبر داد

دکتر مجید مطلبی با اعلام این خبر به خبرنگاران ایسنا گفت: این کلینیک در راستای فراهم نمودن زمینه بهره مندی هرچه بیشتر بیمه شدگان سازمان از خدمات تخصصی بصورت رایگان راه اندازی شده است.

با پیگیری‌های انجام شده متخصص طب فیزیکی در درمانگاه تخصصی این مرکز جهت ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در بخش‌های سرپائی و بستری شروع به کار کرده است.

این کلینیک با خدمات تشخیصی و درمانی بیماریهای عضلانی و اسکلتی، تشخیص و درمان دیسک کمر، گردن و آسیب های عصبی به روشهای جراحی، درمان آرتروز مفاصل در خدمت مراجعین گرامی و بیمه شدگان سازمان است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان با اشاره به خرید دستگاه نوار عصب و عضله به مبلغ یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای استفاده در این کلینیک بیان کرد: با توجه به هزینه انجام این خدمت در بخش خصوصی که برای یک اندام حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به‌صورت رایگان در نوبت صبح روزهای دوشنبه و چهارشنبه غیر تعطیل از این خدمت استفاده کنند.

این تست در مواردی چون تشخیص عوارض دیابت، قطع اعصاب، تشخیص ضایعات گردن و کمر و گرفتگی اعصاب در مچ و آرنج استفاده می شود.

بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از طریق کد دستوری #٢٣*١۴٢٠*۴* و یا مراجعه به سایت نوبت دهی تامین اجتماعی و یا تماس با شماره تلفن ١۶ – ٣٣۴٢٣١١٢ نسبت به دریافت نوبت خدمات تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان اقدام کنند.