ساعت پخش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان افزایش یافت

در آستانه میلاد مسعود منجی عالم بشریت، قائم آل محمد مهدی موعود(عج) ساعت پخش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، به مناسبت اعیاد سعید شعبانیه و میلاد حضرت قائم(عج) از ۱۳ اردیبهشت ماه جاری پخش برنامه‌های صدای این مرکز از ۲۲ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش یافت.

از این پس مخاطبان رادیو سمنان‌میتوانند بصورت ۲۴ ساعته شنونده برنامه‌های این مرکز از روی موج اف ام فرکانس ۹۴ مگاهرتز و موج ای ام فرکانس ۱۰۰۸ کیلو هرتز بوده و نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را در خصوص برنامه‌های رادیو سمنان با شماره تلفن ۳۳۴۴۷۷۴۸ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۱ صدا و همچنین سامانه ۳۰۰۰۰۶۱۵ روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان در میان بگذارند.

همچنین برنامه‌های سیمای استانی مرکز سمنان نیز از روز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۶ ساعته شد. این برنامه‌ها تا کنون از قبل از اذان ظهر آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه داشت که با ۱۶ ساعته شدن، برنامه‌های مرکز از ساعت ۸ صبح با ویژه برنامه‌های صبح گاهی آغاز میشود که انشا الله در آینده‌ای نزدیک این شبکه نیز ۲۴ ساعته خواهد شد.

شایان ذکر است در سوم شهریور ۱۳۷۰ همزمان با افتتاح رسمی مرکز، سیمای مرکز سمنان نیز با پخش مستقیم مراسم، راه اندازی، و اولین برنامه تولیدی شبکه محلی هم در پنجم تیر ۱۳۷۱ پخش شد و سپس به دنبال سیاست‌های سازمان صدا و سیما برای گسترش شبکه‌های استانی مراکز، شبکه استانی سیمای مرکز سمنان در سی ام بهمن ۸۱ افتتاح شده و از آن زمان تا کنون با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر همکاران، توفیقات ارزنده‌ای در عرصه تولیدات فاخر بدست آورده است.

پل ارتباطی مخاطبان سیمای مرکز سمنان نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۱۱ می‌باشد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان