سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان منصوب شد

طی حکمی از سوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری کشور ؛ محمد جهانشاهی بعنوان” سرپرست اداره کل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان سمنان” منصوب شد.

در حکم انتصاب جهانشاهی آمده است : اجرای برنامه های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع دستی؛ تعریف مسیرهای جدید گردشگری ؛ برنامه ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری ؛ افزایش کیفیت هتل ها و رستوران های سنتی و بین راهی؛ ایجاد و احداث بازارچه ها و فروشگاههای صنایع دستی ؛ حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی – تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران ؛ کارشناسان ؛ منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی ؛ هماهنگی با حوزه های ستادی؛ منابع انسانی ؛ ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه و فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم ترین شاخصه هایی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

به گزارش ایسنا محمد جهانشاهی پیش از این معاون گردشگردی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان بوده است. وی جایگزین خواجه بیدختی مدیر کل سابق میراث فرهنگی ؛ صنایع دستی و گردشگری استان بود که سه سال بر کرسی این اداره کل تکیه کرد.