سمنان میزبان جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی شد

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره دوسالانه سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی با همراهی بنیاد امام رضا(ع) به میزبانی سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت غروب دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان ضمن تشریح نحوه برگزاری جشنواره خاطره و سفرنامه نویسی رضوی با همراهی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در سمنان، بیان کرد: این جشنواره برای نخستین بار برگزار می‌شود و قرار است به‌صورت دوسالانه ازاین‌پس در سمنان به‌طور مستمر برگزار شود.

وی افزود: در استان سمنان تاکنون ١۴ دوره جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی موسوم به کبوتر حرم برگزار شد و تجربه خوب برگزاری آن مسئولان را مجاب کرد که سمنان می‌تواند میزان خوبی برای جشنواره خاطره و سفرنامه رضوی نیز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در روز بیست و هشتم صفر سالروز شهادت امام رضا (ع) سال آینده بخش سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در سمنان برگزار خواهد شد و سپس دو سال بعد شاهد برگزاری مجدد آن در استان خواهیم بود.

فضیلت بیان کرد: در نشستی با حضور مدیران بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) پیشنهاد برگزاری جشنواره سفرنامه نویسی و خاطره‌نویسی ارائه شد که مورد موافقت قرار گرفت.