مربی بسکتبال استان سمنان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و ذوب‌آهن در بخش بسکتبال بانوان فعال‌ هستند، گفت: سمنان برای نخستین بار میزبان مسابقات بسکتبال بانوان کارگر کشور شد.

سعیده باباعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح وضع بانوان بسکتبالیست استان سمنان اظهار کرد: بسکتبال بانوان در استان رشد خوبی داشته و استعدادهای خوبی در این بخش داریم.

وی با اشاره به فعالیت به تعداد انگشتان یک دست باشگاه بسکتبال بانوان در سمنان، تصریح کرد: مربیان خوبی در این پنج باشگاه فعالیت دارند و مشغول آموزش و پرورش بازیکنان خوب هستند و طی سال‌های اخیر این بخش رو به رشد است و شرایط خوبی داریم.

مربی بسکتبال استان سمنان با تأکید بر اینکه سمنان برای اولین بار میزبان مسابقات بسکتبال بانوان کارگر کشور است، اضافه کرد: این رقابت‌ها از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آبان ماه به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود و شاهرود هم به نمایندگی از استان در این مسابقات دو تیم دارد.

باباعلی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تیم بسکتبال بانوان دارد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن هم نگاه ویژه به بسکتبال بانوان دارند.

وی با بیان اینکه استان باید در مسیر توسعه بسکتبال در رقابت با سایر استان‌ها سرعت داشته باشد، اظهار کرد: نیاز به حمایت مسؤولان ذی‌ربط داریم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان