سمنان میزبان کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری با حضور بیش از یک هزار نفر از متخصصان و صاحب نظران در سمنان برگزار می شود.

به گزارش مرآت ، مهندس سیدمحمد موسوی زاده رئیس کمیته اجرائی و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ، از میزبانی سمنان در برگزاری بیست و دومین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق خبر داد و گفت: این کنفرانس چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری با حضور بیش از یک هزار نفر از متخصصان و صاحب نظران برگزار می شود .

موسوی زاده با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۴۲ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است، افزود: پس از بررسی و پالایش لازم توسط اعضای کمیته علمی ۳۳۵ مقاله در این کنفرانس ارائه می شود.

رئیس کمیته اجرائی و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: این مقاله ها توسط ۲۱۵ داور کارشناسی شده و در نهایت ۷۷ مقاله در نشست های دو روزه کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق به صورت شفاهی ، ۷۳ مقاله به صورت پوستر و ۱۸۵ مقاله نیز چاپ و ارائه می شود.

وی اظهار کرد: در این کنفرانس نمایشگاه جانبی شامل تجهیزات و توانمندی شرکت های تولیدی و صنعتی در عرصه صنعت توزیع برق برپا می شود.

آیین افتتاح این کنفرانس قرار است ساعت ۹ صبح چهارشنبه با حضور استاندار سمنان و مسولان کشوری و استانی در سالن امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان