سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ، نویددانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان سیر ابتلا به کرونادر استان سمنان را کماکان صعودی دانست وگفت: با شناسایی ۳۷مورد جدید مبتلا به کرونا در سه روز گذشته، آمار مبتلایان به بیماری کرونا به عدد دوهزار و ۹۲نفر رسید.
نوید دانایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیر ابتلا به کرونا در استان کماکان صعودی است، گفت: برای حل مشکل محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و در صورت افزایش آمار مبتلایان، جرائمی برای متخلفین در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد افزایش ابتلاء اقشار مردم به کرونا ویروس در مناطق تحت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستیم اظهارداشت: روند گردش ویروس در استان شدت یافته است و هفته‌های بدی از حیث ابتلاء و یا بستری اقشار مردم استان به کرونا ویروس را شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید براینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعیبا جدیت تمام از سوی اقشار مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دنبال شود ادامه داد: بهترین واکسن برای در امان ماندن از این بیماری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و از مردم خواهشمندیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، در کنترل مدیریت این بیماری مشارکت داشته باشند.

به گفته دانایی از برگزاری هرگونه مراسم و گردهمایی که بدون دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری خواهد شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان