شناسایی ۲۴۶بیمار کرونایی جدید در استان

طبق جدیدترین آمار رسمی، ۲۴۶ مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند که از این تعداد ۱۹۹ نفر موارد مثبت سرپایی بودند.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر چهارشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: از ظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه، تعداد ۳۵۳ فرد مشکوک به کرونا در استان به بیمارستان ها مراجعه کردند و ۲۴۶ مبتلای قطعی شناسایی شدند که از این تعداد ۱۹۹ نفر موارد مثبت سرپایی بود.

سه نفر دیگر در فاصله ظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و ۲ فرد مشکوک به کرونا در استان سمنان فوت کردند.

بنابر این گزارش، ۴۷ مورد مثبت طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان سمنان بستری شدند و ۷۴ بیمار نیز ترخیص شدند اما همچنان ۶۷۳ فرد قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های سرخه، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۹ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند و شمار تلفات ویروس شاخدار در کشور به ۱۰۸ هزار و ۳۹۳ نفر رسید.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، از (سه شنبه) تا دیروز(چهارشنبه) ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۳۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

۷ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.