طرح «ایران مرز پر گوهر»در استان سمنان اجرا می شود

سمنان-سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان، گفت: طرح «ایران مرز پر گوهر» با موضوع بازدید دانشجویان از مراکز صنعتی، تولیدی و خدماتی و با هدف ترویج اشتغال در سمنان اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شاه میری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید دانشجویان از سیزدهمین دوره طرح اردوهای ایران مرز پرگوهر، بیان کرد: این طرح با موضوع بازدید دانشجویان از مراکز تولیدی، خدماتی، صنعتی، معدنی و …به همت جهاد دانشگاهی در سطح کشور اجرا می شود که سمنان نیز میزبان این طرح شده است.

وی افزود: دانشجویان در این طرح، با آخرین دستاوردهای صنعتی، معدنی و تولیدی و راه های عرضه، فروش، بسته بندی، مدیریت مراکز اقتصادی و … آشنا می شوند تا پس از اتمام تحصیلاتشان از حداقل ایده های اشتغال زایی برخوردار باشند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان، با بیان اینکه طرح ایران مرز پرگوهر در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی انجام می شود، گفت: هدف اصلی این طرح آشنایی با روش های اشتغال از سوی دانشجویان و تحقق یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی، یعنی اشتغال است.

شاه میری با تاکید بر اینکه یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امر اشتغال زایی است، بیان داشت: امروز یکی از مشکلات عمده جامعه دانشگاهی، بیکاری پس از اتمام تحصیلات است که اجرای طرح هایی از این دست می تواند به اشتغال دانشجویان کممک کند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان