طرح حذف قبوض کاغذی برق در استان سمنان عملیاتی شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در جمع اصحاب رسانه گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست، طرح ملی قبض سبز با موضوع حذف قبوض کاغذی برق در استان سمنان اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع سمنان، سید محمد موسوی زاده اعلام کرد: ماموران این شرکت جهت اخذ شمـاره تلفن همـراه مشترکان سطح استان، از تاریخ یازدهم خرداد ماه سال جاری به مشترکان مراجعه کرده و اطلاعات را جمع آوری کردند.

وی با بیان این که از هفدهم مردادماه سال جاری، قبوض کاغذی برق در استان حذف شده افزود: پیامک های صحت سنجی شمـاره تلفن های همـراه، برای ۲۵۰ هزار مشترک استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: ۳۷۹ هزار و ۶۸۱ مشترک در سطح استان وجو دارد که شمـاره همـراه ۲۵۷ هزار و ۵۷۸ مشترک جمع آوری شده که طبق این آمار، جهت اطلاعات افزون بر ۷۰ درصد مشترکان برق تا کنون در این طرح انجام شده است.

موسوی زاده اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در طرح حذف قبوض از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۲۱۱۲۱ که جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز بهای برق مصرفی مشترکان از سوی این شرکت اعلام شده، ۱۹ هزار و ۲۹۷ پیامک از خردادماه تا زمان حاضر ارائه شده است.

وی یادآور شد: مشترکانی که تا به حـال مـوفق به مشـارکت در این طـرح نشده اند می توانند با استفاده از تلفن همراه خویش، شناسه قبض ۱۳ رقمی اشتراک و یا اشتراک های خود را به سرشماره ۲۰۰۰۱۲۱۱۲۱ با کد دستوری # شناسه قبض *p* پیامک کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مشترکان در صــــورت تغییر شمــــاره تلفـــن همــراه یا تغییـر ملک، می توانند کد دستوری # شناسه قبض *d* را به سامانه ۲۰۰۰۱۲۱۱۲۱ پیامک کنند.