طرح نظارتی نوروز ۹۶ در استان سمنان اجرا می شود

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح نظارتی نوروز تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی خبر داد و گفت: در این طرح بازدید های روزانه از واحد‌های صنفی و سطح عرضه انجام می شود.
به گزارش مرآت ، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این طرح روزانه بیش از ۴۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۹۵ بازرس و ناظر افتخاری و ۵۵ کارشناس نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی استان سمنان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: به منظور ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات درتمامی مراحل تامین ، توزیع ، ارایه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و نیزایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایت و گزارشهای مردمی ، طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۶ از ابتدای اسفندماه سالجاری لغایت پایان فروردین ماه سال آینده در سطح استن به مرحله اجرا در خواهد آمد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: کشیک های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعالیت دارند و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، سطح عرضه و… برخورد می‌کنند.
مهدی یحیایی تصریح کرد: در سالجاری روزانه بیش از ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است و به طور میانگین، روزانه ۲۰ پرونده تخلف نیز تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته در زمبنه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: هم استانی ها نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد های صنفی، موارد را به شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان