قیمت نان در استان سمنان تا پایان سال افزایش نمی‌یابد

خدابخش عرب ، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت انواع نان مانند نان‌های سنتی و صنعتی در استان تا پایان سال هیچ افزایش و تغییر قیمت نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، خدابخش عرب روز دوشنبه۱۹ اردیبهشت به رسانه‌ها اعلام کرد: قیمت خرید آرد از سوی نانوایی‌های استان سمنان مانند قیمت سال گذشته است و هیچ تغییری ندارد و بر این اساس قیمت‌ انواع نان تا پایان امسال قرار نیست تغییر پیدا کند.

تاکنون هیچ افزایش قیمتی در عرضه نان‌های صنعتی در سراسر استان سمنان ایجاد نشده است و تا پایان سال نیز قیمت‌ها تغییر نمی‌کند.

شهروندان به شایعه‌ها توجه نکنند و خبرهای موثق را از رسانه‌ها مرجع و قابل وثوق پیگیر شوند.

به گزارش ایرنا، آرد یارانه‌ای نوع اول به ازای هریک کیلوگرم ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و آرد یارانه‌ای نوع ۲(آزادپز) به ازای هر کیلوگرم ۹ هزار ریال بین نانوایی‌های استان سمنان توزیع می‌شود.
۸۰۷ واحد نانوایی در استان سمنان فعال است که از سهیمه آرد یارانه‌ای نوع ۱ و نوع ۲ استفاده می‌کنند.
نانوایی در سامانه شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران ثبت است و بر اساس میزان ابلاغی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همه آنها سهمیه پرداخت می‌شود و براساس آخرین خبرها ماهانه پنج‌هزار و ۲۰۰ تن آرد با یارانه‌ نوع اول و یارانه‌ نوع دوم میان نانوانی‌های یارانه‌ای و آزادپز استان توزیع می‌شود.

قیمت انواع نان در سمنان سال گذشته طی دو مرتبه یکی در اردیبهشت ماه و دیگری مهرماه در حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.