مسافربران درون شهری سمنان ساماندهی می شوند

سمنان-فرماندار سمنان ضمن انتقاد از وضعیت کنونی تاکسی ها و مسافربران در مقابل مجتمع های تجاری این شهرستان، گفت: وضعیت مسافربران شهری ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی صبح دوشنبه در شورای ترافیک سمنان به میزبانی فرمانداری، از ساماندهی مسافربران به عنوان یکی از برنامه های این شورا یاد کرد و بیان داشت: وضعیت کنونی بسیار نابسامان است و مسافربرهای شخصی و رانندگان با تجمع در مقابل ترمینال های مسافربری و اماکن گردشگری و تجاری به دنبال جذب مسافر هستند که باید ساماندهی شود.

وی افزود: نکته منفی که این تجمع مسافربران ایجاد می کند آن است که علاوه بر نابسامانی در ارایه خدمات به همشهریان، مسافربران با ایجاد ایستگاه های غیر قانونی با دریافت کرایه های نامعقول مشکلاتی ایجاد می کنند که این امر نیز قابل رسیدگی است.

فرماندار سمنان در ادامه به آغاز مطالعات طرح پارکبان از سوی شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری سمنان با انجام مطالعات و ایجاد زمینه، بسترهای لازم را نسبت به اجرای طرح پارکبان فراهم می کند تا در صورت توافق این طرح اجرایی شود تا شاهد باشیم وضعیت هسته مرکزی شهر از این شرایط کنونی خارج شود.

دانایی ساماندهی راه‌های دسترسی درون شهری و برون شهری را از دیگر ضرورت های شورای ترافیک خواند و بیان کرد: باید شرایط متناسبی در عبور و مرور به خصوص در حوزه راه های درون شهری داشته باشیم که به نظر می رسد این امر با برنامه ریزی مدون، صورت خواهد پذیرفت.