مستند زندگی رئیس‌جمهور در سمنان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی جمال امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه “خورشید قومس” نام این فیلم مستند است اظهار داشت: در این فیلم دوران کودکی و نوجوانی رئیس‌جمهور به تصویر کشیده می‌شود.

وی از آغاز به‌کار تصویربرداری این فیلم مستند خبر داد و گفت: در این فیلم مستند که در آن قطعه‌هایی از زندگی حسن روحانی در دوران کودکی و نوجوانی به نمایش در می‌آید تلاش شده فضای تربیتی و فرهنگی این دوران زندگی رئیس‌جمهور نشان داده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از کلید خوردن این فیلم مستند در سمنان و سرخه خبر داد و گفت: مدت زمان این فیلم مستند ۲۰ دقیقه است.

جمال با اشاره به رونمایی و نمایش این فیلم در شهریورماه امسال گفت: این فیلم در جشنواره “خورشید قومس” که در شهریورماه امسال برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

وی نشان دادن نمایی از زندگی رئیس‌جمهور و فضای آن دوران را یکی از اهداف ساخت این فیلم مستند عنوان کرد و گفت: در فیلم مستند «خورشید قومس» منزل، مسجد، مدرسه، مغازه پدری و حوزه علمیه نشان داده می‌شود و در واقع تلاش شده از طریق این عناصر فضای تربیتی حاکم بر دوران زندگی رئیس‌جمهور نمایش داده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به برخی عوامل ساخت این مستند گفت: نویسندگی و کارگردانی مستند «خورشید قومس» را بهزاد باقری‌پور برعهده دارد.

جمال بابیان اینکه در این فیلم یک نفر راوی خاطرات است خاطرنشان کرد: اسماعیل فتاحی کیاسری کارشناس ارزیابی عملکرد اداره‌کل کانون استان، راوی فیلم مستند «خورشید قومس» است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان