مسکن مهر سمنان از بن‌بست خارج می‌شود

شهردار سمنان بابیان اینکه مشکلات مسکن مهر بر اساس نیازسنجی برطرف خواهد شد، گفت: مسکن مهر سمنان از بن‌بست خدمات‌دهی شهرداری خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناظم رضوی ظهر چهارشنبه در دیدار با اهالی مسکن مهر سمنان ضمن تاکید بر اینکه این مجموعه از بن‌بست خدمات‌دهی شهرداری خارج می‌شود، ابراز داشت: ساخت میدان جنب مصلی سمنان، نصب یک المان در میدان نور و ساخت یک فرهنگسرای جامع در مسکن مهر از جمله اقداماتی که در دستور کار شهرداری سمنان قرار دارد.
وی ضمن بیان اینکه در تلاش برای همخوان کردن نیازهای ساکنان با خدمات اولیه شهری در مسکن مهر هستیم، اضافه کرد: به وزارت راه و شهرسازی پیرامون تحویل زمین‌ها و واحدهای متروکه مسکن مهر رایزنی شده است که در صورت موافقت آن‌ها این اقدان در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.
شهردار سمنان ضمن بیان اینکه سعی در ایجاد تغییرات مطلوب در مجموعه مسکن مهر داریم، ابراز داشت: یکی از برنامه‌هایی که در شهرداری به دنبال انجام آن هستیم احداث پارک جنگلی کومش در ضلع شمالی مسکن مهر خواهد بود و قابلیت دسترسی از میدان نور، خیابان یوسف نبی و خیابان ماندگار را دارد و می‌کوشیم تا با استفاده از فضای سبز بتوانیم نشاط اجتماعی را به شهروندان اعطا کنیم.
رضوی در ادامه تصریح کرد: ایجاد پاتوق پیاده‌روی، زیباسازی بلوار فضیلت با همکاری اداره برق برای جابجایی تیرهای برق، تبدیل ضلع شمالی بلوار سلیمان نبی به پاتوق ورزشی و گردشگری، تکمیل پروژه ساختمان فرهنگی در میدان نور و ساخت آتش‌نشانی مسکن مهر برای مسکن مهر انجام می‌شود.
وی همچنین ضمن بیان اینکه سه‌شنبه‌بازار مسکن مهر نیز سامان‌دهی می‌شود، اضافه کرد: بوستان کوکب واقع در ضلع جنوبی میدان نور و زمین چمن مصنوعی مسکن مهر هم در حال تکمیل است و امیدواریم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

شهردار سمنان بابیان اینکه اولین ساختمان ناحیه شهرداری سمنان به‌زودی در مسکن مهر ایجاد خواهد شد، ابراز داشت: احداث کلانتری و افتتاح درمانگاه پزشکی در مسکن مهر انجام‌شده است و امیدواریم با افتتاح ناحیه جدید شهری توسط شهرداری شاهد رشد و توسعه این منطقه باشیم.

رضوی با اشاره به اینکه مسکن مهر سمنان ۲۰ هزار نفر ساکن دارد، تصریح کرد: به اداره مسکن و شهرسازی و وزارت دفاع پیشنهاد داده شد تا با در اختیار گذاشتن زمین بزرگی واقع در ضلع جنوبی بلوار سلیمان نبی بتوانیم آن را در قالب بازآفرینی شهری احیا کنیم.

وی در خصوص مشکل سند مالکیت برخی از واحدهای مجتمع‌های مسکن مهر، اضافه کرد: می‌کوشیم با ورود موثر مسئولان و همراهی مردم مشکل ساکنان مسکن مهر را حل کنیم.