نظارت جدی بر محدودیت‌های جدید کرونایی در استان سمنان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی از ۲۰ آبان آغاز شده است گفت: نظارت جدی بر محدودیت‌های جدید کرونایی در استان سمنان انجام می‌شود.
، خجسته پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت‌های جدید کرونایی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار در چهار شهرستان استان فقط تا ساعت ۱۸ مجوز فعالیت دارند افزود: بر اساس مصوبه روز شنبه گذشته در ستاد ملی مبارزه با کرونا و اختیارات جدیدی که به استان‌ها واگذار شد، چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار مشمول محدودیت‌های جدید شدند؛ این محدودیت‌ها از روز ۲۰ آبان آغاز شده و کماکان ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به لزوم فعالیت مشاغل گروه یک، شامل فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مواد غذایی و اقلام بهداشتی بدون محدودیت بیان کرد: مشاغل گروه دو، سه و چهار مشمول این محدودیت‌ها خواهند شد و فقط اجازه دارند تا ساعت ۱۸ به فعالیت خود ادامه دهند.

خجسته پور خاطرنشان کرد: گروه‌های بازرسی در کنار اصناف و فرمانداران به روند اجرای این محدودیت‌ها نظارت می‌کنند و چنانچه با موردی از نقض این محدودیت‌ها برخورد کنند جریمه‌های مختلفی تا پلمپ درب مغازه نیز اعمال خواهد شد.

وی افزود: در رابطه با ادامه محدودیت‌ها نیز باید منتظر جلسه ستاد ملی کرونا در روز شنبه باشیم که چنانچه محدودیت و مصوبه جدیدی اعلام شد، اجرا کنیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان