نمایشگاه قرآن و عترت با ۴۰۰ اثر در سمنان برپا می شود

سرپرست دفتر قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نمایشگاه آثار برگزیده هفته قرآن و عترت با ارائه ۴۰۰ اثر در سمنان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، مجتبی نورمحمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان گفت: نمایشگاه آثار قرآنی در سه نگارخانه فرهنگسرای کومش برپا می شود.
وی افزود: برنامه های فرهنگی هفته قرآن و عترت در استان سمنان در ۱۶ رشته مختلف برگزار شد و ۴۰۰ اثر در بخش های خوشنویسی، پوستر، نقاشی، سفال و پایان نامه، به عنوان آثار ممتاز جواز حضور در جشنواره را به دست آوردند.
نورمحمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تولیدات برنامه های فرهنگی هنری در استان سمنان در تاریخ ۲۹ دی ۹۷ همزمان با اختتامیه این برنامه ها برگزار می شود.
سرپرست دفتر قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز صبح ها و عصرها آماده بازدید علاقه مندان است.
به گزارش ایرنا، اختتامیه برنامه های اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان شنبه آینده بیست و نهم دی در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار و در آن با حضور مسئولان کشوری و استانی از هنرمندان ارائه دهنده آثار برتر تجلیل می شود.