نوجوان روشن‌دل سمنانی در جشنواره بین‌المللی رضوی اول شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: محمدمهدی حیدرپور عضو فراگیر کانون پرورش فکری سمنان در بخش کتاب‌سازی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، رتبه اول را کسب کرد.

نوجوان روشن‌دل سمنانی در جشنواره بین‌المللی رضوی اول شد.

مهدی جمال روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نوجوان روشن دل که عضو فراگیر مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری سمنان است، به مربی‌گری گلنساء شاهی با خلق اثری به‌ خط بریل با عنوان «دعای آسمانی» موفق به کسب رتبه برگزیده شد.

وی بیان داشت: در این بخش، چهار هزار و ۸۰۵ نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور با ارایه سه هزار و ۲۴۵ اثر شرکت داشتند، در این میان، ۲۲۸ اثر برتر به عنوان آثار برتر استانی شناخته و به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ادامه داد: از سوی داوران این بخش از مسابقه جشنواره، در مجموع ۱۷ اثر برگزیده انتخاب شد که از این آثار سه اثر مربوط به بخش فراگیر و پنج اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد .

آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، هم‌زمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

۳۷ هزار و ۵۵۰ نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هستند که ۳۰درصد از جمعیت دانش آموزی استان را شامل می شود، کتابخانه های مراکز کانون در استان سمنان بیش از ۲۷۰ هزار نسخه کتاب دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان