همایش دوچرخه‌سواری در ۸ شهرستان استان سمنان برگزار می‌شود

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان گفت: همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته دولت در هشت شهرستان استان سمنان برگزار می‌شود.

خلیل‌الله غزنچای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان اظهار کرد: در هفته دولت هستیم و ضمن تبریک این هفته به دولت‌مردان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت در هشت شهرستان استان سمنان همایش دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوچرخه‌سواران سمنانی به مناسبت این روز در این شهرستان‌های استان، مسیرهای مشخصی را رکاب می‌زنند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با بیان اینکه این همایش در بخش آقایان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه به شکل درون‌شهری انجام می‌شود.

غزنچای در جریان پایان مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته اول کشور، با تأکید بر اینکه ۱۰۵ دوچرخه‌سوار در قالب ۲۲ تیم در این مسابقات شرکت داشتند، تصریح کرد: تیم استان سمنان در این رقابت‌ها تنها با اختلاف دو ثانیه دیرتر به مقام چهارم بخش تایم تریل رسید.

وی با اشاره به اینکه تیم سمنان در بخش استقامت جاده‌ای مسابقات دسته اول کشور مقام نهم را به دست آورد، اضافه کرد: این رقابت‌ها به مسافت ۱۰۵ کیلومتر برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با بیان اینکه دوچرخه‌سواران سمنانی در مسابقات لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشتند، اظهار کرد: این مقام‌های تک‌رقمی در بین ۲۲ تیم کسب شده است و امیدواریم در آینده شاهد درخشش بیشتر رکاب‌زنان سمنانی باشیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان