هِف سمنان از جام حذفی فوتبال کشور خداحافظی کرد

تیم فوتبال هِف سمنان با نمایشی آبرومندانه مقابل پیکان تهران ازجام حذفی فوتبال کشور خداحافظی کرد.

تیم فوتبال هِف سمنان تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته دوم و جام حذفی فوتبال کشور، با قبول شکست دو بر صفر مقابل تیم لیگ برتری پیکان در ورزشگاه شهر قدس تهران از جام حذفی فوتبال کشور کنار رفت.

هِف سمنان با این شکست از صعود به جمع ۳۲ تیم برتر این رقابت ها باز ماند.

گل های پیکان تهران را منشا در دقیقه ۱۷ و محمد صادق بارانی در دقیقه ۴۶ به ثمر رساندند. هِف پس از گل دوم موقعیت های فراوانی را روی دروازه پیکان ایجاد کرد اما نتوانست دروازه سنگربان پیکان را فرو بپاشد تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

تیم هف در این بازی با چند تغییر نسبت به بازی‌های قبلی خود قرار دادن ایمان شوریابی و محمد‌جواد محمدی در ترکیب اصلی وارد زمین شد و در طول نود دقیقه با ارایه نمایش قابل قبول موقعیت های زیادی را برای به تساوی کشاندن بازی را هم داشت ولی کم تجربگی و عدم خودباوری برخی از بازیکنان باعث شد تا نتیجه را به حریف واگذار نماید.

هِف هم اکنون با ۷ امتیاز در رده دوم جدول دوازده تیمی گروه سوم لیگ دسته دوم قرار دارد و باید ۱۷ مهرماه در هفته پنجم لیگ دو در همدان مقابل تیم پاس قرار بگیرد.

* اسامی بازیکنان تیم هف:

مهدی ثابتی، میلاد باقری،کمیل ایمانجانی، حیدر نجف‌نژاد،حامد مزینی، داود شاهواروقی، ایمان شوریابی(۵۰- سعید حیدری)، وحید امانی، وحید حاجی عربی ( ۷۵- پیمان پورصادقی)، محمد‌جواد محمدی و حامد عظیمی (۷۹-محمد مهری)

* در حاشیه بازی:

– مهدی ثابتی بازیکن شناخته شده‌‌ای برای بازیکنان تیم پیکان بود

– رضا علی و رضوانی رئیس و دبیر هیات فوتبال استان نیز در ورزشگاه شهر قدس حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

– تیم هف در این بازی با لباس های جدید تمرینی وارد زمین شد

– مرتضی دهرویه مربی تیم هف و رئیس کانون مربیان استان با دسته گل به نزد مجید جلالی رئیس کانون مربیان ایران رفت و با وی به احوالپرسی پرداخت.

– محمد سرلک دیگر مربی تیم هف که در تیم وحدت شاگرد مجید جلالی بوده است فبل از بازی به نزد جلالی رفت و مورد استقبال وی قرار گرفت

– حرکت بدون توپ مهاجم تیم پیکان روی مهدی ثابتی باعث شد تا این گلر نسبت به عملکرد این بازیکن اعتراض داشته باشد.

– کاوه پاشایی سرپرست تیم هف به همراه اسماعیل حلالی سرمربی در کنفرانس قبل بازی شرکت کردند.

– عده‌ای از تماشاگران در ورزشگاه شهر قدس هم تیم هف را تنها نگذاشتند و این تیم را با تشویق‌های خود مورد تشویق قرار دادند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان