واکنش شهرداری سمنان به خبر قطع درختان کاج!

به‌دنبال درج خبر قطع برخی درختان پارک‌های سمنان در برخی سایت‌ها وشبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی و امور بین الملل این شهرداری طی اطلاعیه‌ای به این مهم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده با تشکر از حساست شهروندان سمنانی و آنچه نظارت دقیق آنها بر عملکرد شهرداری عنوان شده آمده است: در پی درج خبر قطع درخت‌های کاج در بلوار ۱۷ شهریور به استحضار می‌رساند طی پیگیری‌های صورت گرفته از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان ، قاسمی سرپرست این سازمان گفت: با عنایت به اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان در نظر دارد نسبت به واکاری درختان در حاشیه خیابان های اصلی در فصل مناسب اقدام کند لذا در مرحله اول نسبت به پاکسازی معابر از جمله حذف درختان اقدام شد.

این مقام مسئول به برخی گونه‌های قطع شده اشاره و افزوده است: درختان کاج واقع در بلوار ۱۷ شهریور از جمله این درختان قطع‌شده، بوده که مدت‌هاست خشک شده و ساکنین نسبت به قطع آنها درخواست کرده بودند.
سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان وعده داده است: اواخر اسفندماه امسال گونه‌های سایه انداز و پهن‌برگ به جای این درختان قطع شده، کاشته خواهد شد تا فضایی بانشاط و زیباتر برای شهروندان سمنانی فراهم شود.
به گزارش ایسنا روابط عمومی شهرداری نیز در پایان این اطلاعیه یادآور شده است: کنده‌های درختان خشک در اختیار هنرمندان چیره دست هنرهای تجسمی قرار می گیرد تا از آنها المان هایی برای همان مسیرها ساخته و در معرض دید عموم قرار گیرد.!

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان