وجود ۶ سالن با دیواره سنگ‌نوردی در سمنان

وجود ۶ سالن با دیواره سنگ‌نوردی در سمنان/ سالن‌ها در اختیار بخش خصوصی است

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان از وجود ۶ سالن با دیواره سنگ‌نوردی در این استان خبر داد و گفت: سالن‌ها در اختیار بخش خصوصی است و اجاره بالایی باید برای این سالن‌ها پرداخت.
به گزارش قومس،

علی‌رضا کریم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان از برگزاری مجمع سالانه هیأت کوهنوردی سمنان در اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: مجمع هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان اردیبهشت‌ماه سال آینده در سمنان برگزار می‌شود.

وی در تشریح سیاست‌های هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان، آموزش همگانی و تخصصی و همگانی کردن کوهنوردی را از ابعاد مهم این برنامه‌ها برشمرد و افزود: توجه به صعودها و قهرمانی‌های کشوری، انجام کارهای تشکیلاتی و بهبود وضع سالن‌های سنگ‌نوردی از دیگر برنامه‌های هیأت است.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان با ابراز نارضایتی از اقدامات بخش آموزشی اضافه کرد: هنوز انتظارات ما در حوزه آموزشی برآورده نشده است و جای کار بسیاری وجود دارد.

کریم با اشاره به وجود ۶ سالن با دیواره سنگ‌نوردی در استان سمنان تصریح کرد: شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود و مهدی‌شهر ازجمله شهرستان‌های دارای سالن با دیواره سنگ‌نوردی هستند.

وی با بیان اینکه سالن‌های با دیواره سنگ‌نوردی در حوزه مدیریت بخش خصوصی قرار دارد، اظهار کرد: اجاره این سالن‌ها بسیار سنگین و از توان مالی سنگ‌نوردان خارج است و باید در این راستا تدابیری خاص اندیشیده شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان