ورزشکار سمنانی عازم مسابقات تیراندازی جوانان جهان می‌شود

امیرسیاوش ذوالفقاریان، از استان سمنان به‌اتفاق ۱۱ تیرانداز تفنگ و تپانچه در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در آلمان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، مسابقات قهرمانی جوانان جهان با حضور ۵۲۲ تیرانداز از ۶۳ کشور جهان در شهر زول آلمان برگزار می‌شود که کاروان تیراندازی کشورمان با ۱۲ تیرانداز در قالب ۶ رتیرانداز خانم و ۶ تیرانداز آقا در دو رشته تفنگ و تپانچه در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

در رشته تفنگ، امیرسیاوش ذوالفقاریان تیرانداز شایسته و خوش‌آتیه استان سمنان، امیرمحمد نکونام، علیرضا داوودآبادی، آرمینا صادقیان، فاطمه کر‌زاده و مریم شفیعی‌پور به همراه مربی خود علیرضا اینانلو عازم مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلمان می‌شوند.

همچنین در رشته تپانچه هانیه رستمیان، شیرین مرتضوی، لعیا محمدی، مهدی تندری، مرتضی علی‌محمدی و عرفان صلواتی به همراه سکینه خدابنده‌لو و امیرحسین صولت به‌عنوان مربی راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که از یکم تا هشتم تیرماه برگزار می‌شود، ورزشکاران حداقل ورودی (MQS) مربوط به کسب سهمیه المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را ثبت می‌کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان