سمنان- ایرنا- برترینهای بخش تالو نخستین روز مسابقات بین المللی ووشو جام پارس عصر روز شنبه در سالن ورزشی غدیر شهرستان سمنان مشخص شدند.

مسوول کمیته مسابقات و سازمان لیگ فدراسیون ووشو ووشوکاران برتر فرم’ چانگ چوان، نان چوان، تای چی چوان، دائو شو، چین شو، نن دائو’ را به شرح زیر اعلام کرد.

احمد خمیس آبادی در گفت و گو با ایرنا افزود : در فرم چانگ جوان ‘ ادگار مارولو و احمد هولاتی هر دو از کشور اندونزی، سیدمحمد حسین از تیم پارس جنوبی ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اظهارداشت : در فرم ‘ نان چوان’ محمد ادی صالحین از برونئی، مصطفی حسن زاده از تیم پارس جنوبی ایران و سیدامین حسینی از افغانستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رقابتها را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد ‘ در فرم ‘تای چی چوان ‘ بوبی گوناوان از کشور اندونزی، علی وطن خواه از تیم پارس جنوبی اول و دوم شدند و لیمپد پوکیام از هندوستان در سکوی سوم این بخش ایستاد.

وی یادآورشد : در فرم ‘ دائو شو’ هادی محمدی از شهرداری دامغان اول شد، احمد هولاتی و ادگار مورالو هر دو از اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

خمیس آبادی تصریح کرد : در فرم’ جین شو’ اروین ویجا از اندونزی، بهروز بخشی زاده از تیم پارس جنوبی ایران و آنجول نامدئو از هندوستان به ترتیب به مقام های اول تا سوم این رشته دست یافتند.

مسوول کمیته مسابقات و سازمان لیگ فدراسیون ووشو بیان داشت: در فرم ‘ نان دائو ‘ محمد ادی صالحی از کشور برونئی، مصطفی حسن زاده از پارس جنوبی و محمد میر خوانی از شهرداری دامغان به ترتیب اول تا سوم شدند.

سبک ‘ گوئن شو ، تای جین و چیانگ شو و مدت گوئن’ در قسمت تالو فردا روز یکشبنه در سالن غدیر سمنان برگزار می شود.

ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس با حضور نمایندگان ۱۲ کشور عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و تیم های پارس جنوبی و شهردای دامغان از ایران اسلامی در دو بخش ساندا و تالوی مردان روز شنبه در سالن غدیر سمنان آغاز شد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان