کاهش مجریان سرشماری نفوس و مسکن به‌کمتر از یک‌سوم باالکترونیکی شدن سرشماری

استاندار سمنان گفت: برگزاری الکترونیکی بخشی از طرح سرشماری نفوس و مسکن در این استان شمار ماموران اجرایی این طرح را به کمتر از یک‌سوم کاهش داده است.

به گزارش ایسنا منطقه سمنان، محمدرضا خباز در حاشیه افتتاح ساختمان اداری دیوان محاسبات استان به خبرنگاران اظهار کرد: اجرای الکترونیکی ۴۰ درصد این طرح،شمار مجریان طرح را از ۷۶ هزار نفر به ۲۲ هزار نفر کاهش داده است.

وی با بیان اینکه این روند به کاهش محسوس هزینه‌های این طرح کمک می‌کند افزود: بسترهای لازم برای برگزاری الکترونیکی طرح سرشماری نفوس و مسکن در سطح استان فراهم شده است.

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت اجرایی شدن این طرح گفت: اصولا برنامه‌ریزی برای اداره کشور تنها در سایه برخورداری از آماری دقیق و درست عملیاتی می‌شود.

خباز از زبان آمار به‌عنوان گویاترین زبان نام برد و خاطرنشان کرد: تطابق برنامه‌ریزی‌ها با آمار می‌تواند به اجرای موفق برنامه‌ها در سطح ملی و استانی کمک کند.

این مقام ارشد اجرایی ضمن دعوت از عموم مردم این استان برای همکاری با عوامل اجرایی این طرح تصریح کرد: استان سمنان مشکلی در اجرای این طرح ندارد و همه بسترهای مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان فراهم شده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان