۲ پروژه عمرانی دانشگاه سمنان افتتاح شد

سمنان-فاز دوم ساختمان چند مستاجره و دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهادی پیش از ظهر شنبه در ادامه سفر یکروزه خود به استان سمنان و با حضور در دانشگاه سمنان، ساختمان چند مستاجره این دانشگاه را افتتاح کرد.

فرماندار سمنان در خلال افتتاح پروژه های دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشکده دامپزشکی این دانشگاه در دو طبقه، با ۱۴ کلاس درس و ۱۵ اتاق در بخش اداری با اعتبار ۵۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

سید عباس دانایی با یادآوری اینکه زمین این دانشکده، چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع مساحت و چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع زیر بنا دارد، خاطرنشان کرد: فاز دوم ساختمان چند مستاجره دانشگاه سمنان نیز با زیر بنای دو هزار و ۳۴۰ متر مربع و با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال احداث شده است.

فرهادی پیش از این و در آغاز سفر صبح امروز خود به استان سمنان در آئین افتتاح پردیس کتابخانه دانشگاه صنعتی و کارخانه آرد شاهرود، آئین بازگشایی کنستانتره توحید و افتتاح خوابگاه دختران دانشگاه دامغان شرکت کرده بود.

وزیر علوم در سمنان با اساتید و روسای مراکز آموزش عالی این استان دیدار و پس از آن نیز با اصحاب رسانه نشست خبری خواهد داشت.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان