۳۳ مبتلای قطعی  کرونا طی شبانه روز گذشته در سمنان

کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته آزمایش کرونا ۳۳ نفر در این استان مثبت شد و هیچ فوتی در اثر این بیماری ثبت نشد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد: در شبانه‌ روز گذشته ۱۱۹ فرد مشکوک به کووید ۱۹ شبانه‌روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این میزان ۵۸ نفر در مراکز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و ۶۱ نفر نیز در مراکز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای درمان بیماری کرونا حضور یافتند.

بر اساس این اطلاعیه، تعداد کل موارد مثبت کووید ۱۹ در شبانه‌ روز گذشته ۳۳ نفر بود که ۳۲ نفر جزو موارد مثبت سرپایی و یک نفر نیز بستری شد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تعداد بستری‌ شدگان در بخش آی‌ سی‌ یو بیمارستان های استان را در این مدت ۱۲ نفر عنوان کرد و تعداد کل بستری شدگان جدید طی شبانه‌ روز گذشته در استان سمنان به دلیل کرونا هفت نفر است.

به گزارش ایرنا، در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی، شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت زرد و سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.