۳ سالن سینماکودک در استان سمنان تجهیز و راه‌اندازی می شود

سمنان – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: سه سالن سینماکودک در قالب طرح «کانون‌نمایش» در گرمسار، سرخه و شاهرود تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال از تجهیز و آغاز به‌کار سه سالن سینماکودک در استان خبر داد و افزود: تلاش بر این است تا در قالب طرح «کانون‌نمایش» با راه‌اندازی سینماکانون، جریان جدیدی در حوزه حمایت از سینمای کودک و نوجوان به‌وجود آید.

وی در ادامه، تخیل، سرگرمی، ماجرا، اندیشه یا پیام و محتوا را از پایه‌ها و ارکان بنیادین سینمای کودک عنوان و تأکید کرد: سینماکانون با هدف کمک به تقویت نشاط اجتماعی و آموزش کودکان در این شهرستان‌ها راه‌اندازی شده‌است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان همچنین اظهار داشت: سینماکودک از آبان‌ماه سال گذشته تاکنون با حمایت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری مدیرکل امور سینمایی در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار، سرخه و شماره دو کانون شاهرود، تجهیز و راه‌اندازی شد.

جمال در پایان از مسئولان فرهنگی شهرستان‌ها به‌ویژه اداره آموزش و پرورش خواست تا بستر لازم برای حضور کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس را در سینماکودک فراهم کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان