۵۰شرکت معتبر به همایش سرمایه‌گذاری سمنان دعوت شدند

سمنان – مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان، گفت: ۵۰ شرکت معتبر در همایش سرمایه گذاری استان که آبان ماه سال جاری به میزبانی سمنان برگزار می شود، دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلیلی خواه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان که در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در آبان ماه سال جاری به میزبانی سمنان، بیان کرد: در دوسال گذشته این چهارمین نشست از این دست است که در دوره جدید ۵۰ شرکت معتبر سرمایه گذار در آن حضور خواهند داشت.

وی افزود: از سال ۹۴ تاکنون ۸۷ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان مننعقد شده که برگزاری همایش های سرمایه گذاری یکی از دلایل این حجم سرمایه گذاری هستند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان، بیان کرد: تا کنون ۴۰۰ شرکت در سه سال گذشته مزیت های سرمایه گذاری در استان را بررسی و در همایش های مختلفی از این دست حضور یافته اند که نتیجه آن برای مثال در همایش اسفندماه۹۴، انعقاد ۱۰۰ تفاهم نامه با بخش خصوصی بود.

خیلی خواه درباره مزیت های همایش های سرمایه گذاری، بیان کرد: مهمترین خصلت این همایش ها، شناساندن مزیت های سرمایه گذاری در بستر توسعه استان سمنان است که خوشبختانه در ابعاد مختلف مانند صنعت، تجارت، صادرات، معدن، تولید، گردشگری و … این ظرفیت ها کم هم نیستند.

وی افزود: سرمایه گذاری به رونق تولید و به اشتغال زایی منجر می شود که درست نقطه تلاقی نیاز ما در استان سمنان به اقتصاد مقاومتی است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان