شروع: ۱۱ فروردین, ۱۳۹۹
۱۰:۰۰ ق.ظ
پایان: ۳۱ فروردین, ۱۳۹۹
۱۱:۰۰ ب.ظ

مکان رویداد

ایران- سمنان- مسکن مهر- شهرک امیرالمومنین- صنعتی ساز- طبقه فوقانی مسجد علی بن ابیطالب (ع)

طول و عرض جغرافیایی: 35.5988684837, 53.4092187881

366 بازدید

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام، به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام و، همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود.

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سمنان علی‌رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور، امکان مشارکت در بخش‌های مختلف خود را در این بستر فراهم کرده است.
خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را ببرند، که در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.
بر اساس فراخوان منتشر شده علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند در قالب “پویش کتابخوان” پس از مطالعه کتاب منتخب شده با گرفتن فیلمی کوتاه به صورت افقی و حداکثر ۵ دقیقه و حجم ۷۰ مگابایت، ضمن معرفی خود(نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن) نام کتاب و چکیده ای از آن ضبط کنند.

توجه داشته باشید نحوه معرفی، خلاقیت، بیان و کیفیت تصویر و صدا از موارد مهم در بالا بردن سطح کیفی آثار در این مسابقه می‌باشد .

برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آنها تجلیل خواهد شد.

تقدیر از برگزیدگان در بخش ملی
۸ برگزیده در بخش پویش کتابخوان
(با اهدای ۳ میلیون ریال)
تقدیر از برگزیدگان در بخش شهرستانی
در بخش پویش کتابخوان
(با اهدای ۱.۵ میلیون ریال)معرفی و تجلیل می‌شوند

برای ارسال آثار به آیدی زیر مراجمعه فرمایید.

@N_dadkhah49

مبالغ و بلیط ها
هزینه ثبت نام
رایگان

برگزار کننده

کتابخانه شهید حسن شاطری سمنان، در سال ۱۳۹۳ تاسیس گردید و فعالیت اصلی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود.…
تلفن: