شروع: ۱۳ دی, ۱۳۹۹
۱۲:۰۰ ق.ظ
پایان: ۱ بهمن, ۱۳۹۹
۱۲:۰۰ ق.ظ

مکان رویداد

ایران-سمنان-میدان امام رضا(ع) - ابتدای بلوار هلال احمر

طول و عرض جغرافیایی: 35.584442466405, 53.400777373463

869 بازدید

دبیرخانه‌ی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تولیدکنندگان و طراحان عروسک‌های ایرانی دعوت کرد تا جدیدترین تولیدات خود را برای داوری معرفی کنند.

طراحی شخصیت‌های عروسکی براساس قوانین و مقررات شورای نظارت بر اسباب‌بازی، قابلیت تولید با شمارگان بالا، سهولت در تهیه و به صرفه بودن مواد اولیه از شرایط شرکت در این رویداد اعلام شده است.

بر اساس این فراخوان، عروسک‌ها در مرحله اول به‌صورت ارسال عکس در تارنمای جشنواره مورد بررسی قرارمی‌گیرد و درصورت تأیید اولیه در مرحله دوم، از سوی عروسک‌سازان برای داوری نهایی ارسال می‌شود.

هم‌چنین بارگزاری تصویرها و تکمیل پروفایل با مراجعه به تارنمای ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir در بخش رقابتی از دیگر مقررات این فراخوان است.

مهلت تکمیل پروفایل و بارگذاری مشخصات عروسک‌ها از سوی طراحان و تولیدکنندگان:
تا ۲۰ دی ۱۳۹۹

زمان داوری اولیه هیات انتخاب:
۲۰ تا ۲۵ دی ماه ۹۹٫

هم‌چنین صاحبان آثار پذیرفته‌شده باید تا پایان دی اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند و داوری نهایی این دوره اول بهمن ۱۳۹۹ انجام می‌گیرد.

لازم به یادآوری است داوری بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی «ویژه عروسک‌های ایرانی» بر اساس محصولات تولید شده‌ از مهر سال ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹ که درجشنواره‌های قبل شرکت نکرده باشد، صورت می‌گیرد.
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه، به‌صورت مجازی و فرآیندی در چند مرحله به‌شکل گام به گام برگزار ‌می‌شود.

مبالغ و بلیط ها
هزینه شرکت در رویداد
رایگان

برگزار کننده

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ۵۳ سال سابقه در این حوزه را می‌توان متولی به حق کارِ کودک…