2001 بازدید

آموزشگاه موسیقی سارنگ، کار خود را در سال ۱۳۹۵در شهرستان مهدیشهر آغاز کرد. این اموزشگاه در اوایل سال ۱۳۹۹ به شهر سمنان منتقل شد. مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی سارنگ آقای سامان رهبر دانشجوی رشته موسیقی و نوازنده ساز تمبک است.
در این آموزشگاه تدریس انواع سازهای ایرانی و کلاسیک انجام خواهد شد. برای اولین بار در استان سمنان آموزش انواع سازهای کوبه‌ای ( کاخن، کونگا، داربوکا و درامز) به صورت تخصصی با مجرب‌ترین و کارآزموده‌ترین اساتید برگزار خواهد گردید و در صورت به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها اساتیدی از خارج استان نیز برای آموزش سازهای کوبه‌ای دعوت خواهند شد.
یکی از اهداف این مجموعه برگزاری دوره‌ای کارگاه‌ها و مسترکلاس‌ها برای انواع سازها به ویژه سازهای کوبه‌ای توسط اساتید به نام و مطرح کشور است. این کار در سال ۱۳۹۸ با برگزاری کارگاه تمبک نوازی توسط استاد کامران منتظری آغاز گردیده است. این مجموعه دارای کلاس‌های تمبک، دف، سازهای کوبه‌ای (کاخن، کونگا، داربوکا، درامز)، سنتور، تار، سه تار، کمانچه، عود، ویولن، گیتار و پیانو است. همچنین در آینده در نظر دارد؛ کلاس‌ سازهای تنبور، دوتار و لَلِـه (نی محلی سنگسری) را در این مجموعه برگزار نماید .

ساعات کاری

شنبه

16:00-21:00

یکشنبه

16:00-21:00

دوشنبه

16:00-21:00

سه شنبه

16:00-21:00

چهارشنبه

16:00-21:00

پنج شنبه

تعطیل

جمعه

تعطیل

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

مدیریت

آقای سامان رهبر

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed